Svenskarna bakom ”007: First light”: ”Finns en viss aura”

I dag släpps det nya tv-spelet ”007: First light”. För den som kan sina agentnummer vet du redan att det handlar om Bond, James Bond. Spelet är det första till konsol med Ian Flemings karaktär sen 2012. Och bakom satsningen står Io interactive med kontor i bland annat Malmö och Köpenhamn.

Läs hela nyheten här

Lämna en kommentar