Bastufebern och KAJ-hysterin har spridit sig över hela Europa i samband med Eurovision. Nu har några av gruppens mest lojala fans kört ned en bastu från hemkommunen Vörå till Basel, Schweiz. – Det har gått som på Strömsö, som vi säger i Vörå. Helt perfekt, säger KAJ-fanet Dorothee Schulte-Basta.
