Aftonbladets läsare måste betala för att slippa datainsamling

Brukar du tacka nej till datainsamling när du surfar runt på nätet? Från och med den 13 mars går inte det längre på stora nyhetssajter som Aftonbladet, Svenska Dagbladet och Omni. Då inför ägaren Schibsted sin nya tjänst annonsval, som innebär att du måste betala för att slippa datainsamling.

Läs hela nyheten här

Lämna en kommentar